18.10.14

Hejsan, jag tyckte att det var dags för mig att starta upp en egen blogg. Jag är väldigt intresserad av bloggar, jag läser många olika bloggar,  just för att jag tycker det är väldigt intressant att läsa, och får tips om allt mellan himmel och jord! 
Jag kommer skriva om allt möjligt, mode, inredning&design, mat&dryck, och framför allt mitt liv och vad jag gör eller vilka jag tillbringar dagarna med! 

Vem är jag? 

Jag är en tjej på 18 år, jag lever ett lyckligt liv ihop med min sambo och hund och nära och kära. Jag kan nog faktiskt inte bli lyckligare än vad jag redan är, jag älskar min mamma och pappa, jag älskar min pojkvän så otroligt mycket, och självklart sprider vår lilla hund Ozzy även lycka i vardagen! 

Min mamma och pappa..

Jag kan inte beskriva hur mycket mina föräldrar betyder för mig, dem har funnits där för mig i alla lägen, och jag är så otroligt tacksam för att jag har er som föräldrar, ni har stöttat mig, gråtit med mig, skrattat med mig, m.m. Ni är så härliga männsikor, varje gång jag träffar er så är det alltid ett leende på läpparna! Självklart saknar jag er, varje sekund och minut men det är väldigt skönt att ha flyttat hemifrån haha. 
Jag älskar er så otroligt mycket och det är något jag aldrig kommer att sluta med! 










_________________________________________________________________________________________
 
Min underbara fina sambo! 

Vi träffades på nyårsafton i köpenhamn förra året  31 december 2013, önskade att jag kunde spola tillbaka tiden bara för att få uppleva det en gång till. Tänk att det blev du och jag! Alla timmar vi tillbringade tillsammans den kvällen, vi hade så roligt, vi gick vilse vinglandes hand i hand haha, så mycket lycka!! 
Älskar dig så otroligt mycket hjärtat, att få vakna upp bredvid en helt fantastisk person varje morgon, att få tillbringa dagarna tillsammans med en person som han, man kan inget annat än att vara lycklig! 
Han är inte bara min sambo och pojkvän utan även min bästa vän, som jag kan lita på till 110%, jag kan berätta exakt allt för honom, han ger mig råd och tips, han förstår mig vad det än är! 
12 Januari 2013 ett datum som förändrade mitt liv! <3 
_________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0